Veelgestelde vragen

Hoe bewaar ik noga?
Noga is na de productie 24 maanden houdbaar mits het onder de 20 graden wordt bewaard. Het beste bewaar je noga in een nette, droge en reukvrije omgeving. Noga uit direct zonlicht houden. Is de noga (te) hard geworden? Leg het een poosje neer op kamertemperatuur. U zult zien dat het weer zacht wordt.

Hoe bewaar ik chocoladeproducten?
Chocoladeproducten bewaar je op een donkere, koele plek. Chocola moet smelten in je mond, niet in de verpakking.
Bewaar chocolade en/of bonbons nooit in de koelkast, dan slaat het wit uit. Dit kan lijken op (onsmakelijke) schimmel, maar dat is het niet.

Waar kan ik een klacht indienen?
Jammer dat we je niet blij hebben kunnen maken met onze dienstverlening en/of producten. Klachten en opmerkingen handelen wij het liefst a via de mail: lidy@noga.nl of telefonisch. Laat ons weten wat er aan de hand is en we komen je snel tegemoet.

Ik ben zo tevreden! Waar kan ik dit delen?
Cool! Van tevreden klanten krijgen wij een goed gevoel! Mocht je zo tevreden zijn dat je ons wilt helpen met groeien, maak het dan kenbaar door een positieve waardering bij de producten door middel van het geven van vijf sterren op onze website of een reactie op Google. ook Instagram is leuk om te reageren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, onder de volgende voorwaarden: 
Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Geopende retourgoederen accepteren wij niet.
U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bij sluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan.
Artikelen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen.
Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Wie levert mijn bestelling?
DHL en Post.NL zijn verantwoordelijk voor het bezorgen van de bestelling. Zodra wij de bestelling, dagelijks vóór 15:30 uur, aanleveren bij de  betreffende Service Punten ontvang je via de e-mail een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Staat de bezorger voor de deur maar ben je niet thuis? Dan krijg je een briefje met een notitie in je brievenbus. Met deze notitie kan je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of een nieuwe bezorg locatie kiezen. Dit gaat via de website van de betreffende bezorgdienst.

Hoe kan ik betalen?
Wij accepteren alleen iDEAL betalingen. Betreft het een zakelijke bestelling kan er een factuur achteraf worden verzonden na overleg.

Waar blijft mijn bestelling?
Je kunt bestellingen volgen door middel van de Track & Trace code. Deze ontvang je in de e-mail zodra het pakket is afgegeven bij het Service punt van de betreffende verzender en het pakket is gescand.

Wat zijn de verzendkosten van een Brievenbuspakketje?
Een brievenbuspakket verzenden binnen Nederland kost € 5,25 aan verzendkosten via Post.NL
Een brievenbuspakket verzenden naar België kost € 9,95 aan verzendkosten via DPD Home.
Een brievenbuspakket verzenden naar Luxemburg kost € 9,95 aan verzendkosten via DPD Home.
Een brievenbuspakket verzenden naar Duitsland kost € 9,95 aan verzendkosten via DPD Home.

Wat zijn de verzendkosten van een Pakket/Doos?
Noga.nl levert aan Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Wij hanteren de volgende verzendkosten:

Bestelbedrag € 0 tot € 40,00. Pakket Nederland € 7,25 via DHL. Boven € 40,00 is verzending binnen Nederland gratis.
Pakket België € 9,95 via DPD Home.
Pakket Luxemburg € 9,95 via DPD Home.
Pakket Duitsland € 9,95 via DPD Home.

Kan ik mijn bestelling veranderen?
Neem telefonisch contact met ons op om je wijzigingen door te geven. Hoe later op de dag, hoe kleiner de kans dat we nog iets aan kunnen passen, maar je kan het altijd proberen.

Is mijn bestelling geaccepteerd?
Is jouw bestelling gelukt? Dan ontvang je een bevestiging per mail.

Ik heb geen ontvangst- of bestelbevestiging gehad, wat nu?
Neem contact op met mij via de mail lidy@noga.nl of telefonisch op 0610951167 mocht er iets niet duidelijk zijn.  Wij checken direct of jouw bestelling bij ons in het systeem staat.

Heeft u een advies, opmerking of vraag die bovenstaand niet wordt beantwoord mail mij dan aub op lidy@noga.nl.